Alta Garrotxa

El track de la ruta és de l’usuari JO-ON ja que el gps va penjar-se mentre feiem la ruta i no s’ha registat la ruta que hem fet. Molt semblant a aquesta amb alguna petita variació.
En JO-ON considera la ruta com a molt difícil. Personalment diria que només per experts. Malgrat que el quilometratge és petit la duresa de les pujades i les baixades tècniques fan que s’hagi d’empenyar la bicicleta molts trams.
La ruta comença a El Pont de Llierca per enfilar-se pel GR, un camí tècnic que ens portarà a una pista que abandonarem per continuar per un camí que s’acaba convertint en pista fins arribar a Coll Palomeres. Des de Coll Palomeres baixem a Oix per un camí tècnic, però que es de bon fer, encara que té algun tram d’anar a peu. Quan estem a punt d’arribar a Oix. (El track si que hi arriba, nosaltres no vàrem arribar-hi), girem a la dreta per començar a pujar cap a Talaixa. La pujada és molt dura i llarga. Té algunes rampes que ens faran posar el peu a terra. Quan arribem a Talaixa baixem per un camí cap a l’esglesia de Sant Martí de Talaixà. Des d’aquí anem a buscar un altre camí que porta al Pont de’n Valentí. Aquest camí, és llarg,  molt tècnic i amb molts trams a peu. Quan arribem al Pont d’en Valentí, creuem el riu pel pont i pujem pel camí fins a trobar la pista que porta a Sadernes. Una vegada a Sadernes continuem per la carretera fins al Pont de Llierca punt on hem començat la ruta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada